בדיקת דירה לפני מסירה

האחראיות של קבלנים ואפילו של אנשים פרטיים המוכרים את הדירה שלהם היא למכור דירה מוכנה למגורים ללא תקלות או ליקויים שונים. בדיקת דירה לפני מסירה הוא שירות בדק בית הניתן לאותם בעלי דירות המעוניינים לבדוק את הדירה והתקינות שלה ושל התשתיות בה, לפני שהם נכנסים בכלל למשא ומתן עם לקוח. מדוע הם עושים זאת? למי כדאי לפנות? ומה בודקים בדירה לפני מסירה? כל התשובות לפניכם.

ראשית – מה האינטרס של בעלי הדירות להזמין בדיקת דירה לפני מסירה?

האינטרס של בעלי הדירות/הקבלנים הוא זהה – למכור את הדירה בצורה ראויה ולהימנע מאי נעימויות, תביעות וכאבי ראש בהמשך. עבור קבלנים המוכרים דירה חדשה הסיטואציה אפילו חשובה יותר מאשר בעלי דירות המוכרים את הדירה כיד שנייה. הסיבה לכך היא כיוון שישנם חוקים המחייבים את הקבלנים בתיקון ליקויים שונים שיתגלו בדירה לתקופת זמן מסוימת מרגע רכישת הדירה. ולכן, כדי לחסוך את כאב הראש וההתעסקות בהמשך הם מזמינים מראש בדק בית מקצועי שיעבוד על הדירה, יאתר את הליקויים הפוטנציאליים ויטפלו בהם מבעוד מועד. חשוב להבהיר גם כי מלבד הנושא המשפטי מדובר גם במוניטין של אותם קבלנים, אשר רוצים לשמור על מוניטין נקי וחיובי מה שעשוי להיות חשוב בקרב לקוחות חוזרים וממליצים.

מה בודקים במסגרת בדק הבית?

במסגרת בדק הבית הנערך לדירה לפני המסירה בודקים את התשתיות השונות בדירה: מים, חשמל, גז וכו'. בנוסף מתבצעת בדיקת איטום, בדיקה למרפסת אם יש כזו ועוד בדיקות שונות חיוניות, גם אם עבורכם הם נראים חסרי חשיבות.

בדק בית מקצועי עם ניסיון של מעל 10 שנים:

אריאל אזיזוב הינו בעל ניסיון של מעל 10 שנים בענף ומתמחה בביצוע בדק בית עם דגש על ליקויי בניה. נשמח לעמוד לשירותכם בכל צורך בביצוע בדק בית מקצועי, מקיף ואיכותי שיאפשר לכם להיכנס לשלב המכירה של העסק שלכם בראש שקט וללא חשש שינסו להוריד אתכם במחיר. אנו מכירים היטב בחשיבות של ביצוע בדק בית מקצועי ומקיף והגשת דוח מסודר ומפורט בצורה המקצועית והטובה ביותר. צרו קשר לפרטים נוספים והזמנת השירות.

בדיקת דירה לפני מסירה
השאירו את הפרטים ואני ניצור אתכם קשר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר